مشاوره مجموعه زیبایی پارس آنا

مشاوره مجموعه زیبایی پارس آنا

با افتخار و خرسندی به عنوان مشاور روابط کار و امور قراردادها در خدمت مجموعه زیبایی پارس آنا می باشم .سپاس از اعتماد و انتخاب مدیریت لایق و توانمند این مجموعه سرکار خانم زینب پارسا نژاد.

سالن عروس و زیبایی پارس آنا فعالیت رسمی خود را در سال ۱۳۹۲ در راستای ارائه کاملترین خدمات آرایشی و پیرایشی عروس , با بهره گیری از استاندارد های روز جهان به عنوان سالن عروس و زیبایی ممتاز در منطقه سعادت آباد , با کادر پرسنلی مجرب و آموزش دیده و ارائه تمام سرویس ها و رعایت نمودن اصول سلامت و بهداشت فردی و عمومی با مدیریت خانم زینب پارسا نژاد با ۱۷ سال سابقه درخشان در زمینه میکاپ آغاز به کار کرد.

در راستای اجرای اهداف , نظر ایشان بر این است که با بهره گیری از بهترین مواد به نتیجه مطلوب می توان رسید . بنابراین در این سالن عروس و زیبایی تمامی مواد و لوازم آرایشی از بهترین برندها بوده و به سلامت , زیبایی مشتری اهمیت داده می شود . استخدام کادر پرسنلی متخصص و مجرب و در عین حال جوان , باعث ایجاد رابطه ی صمیمانه و ارائه ی هرچه بهتر خدمات در این سالن شده است.

به خاطر علاقه ی تعداد زیادی از خانم ها به سلامت و زیبایی خودشان و استفاده از همین مواد آرایشی , بر آن شدیم تا فروشگاه اینترنتی برندهای معتبر لوازم آرایشی را برای این عزیران راه اندازی کرده و در این راه نقش داشته باشیم . سالن عروس و زیبایی پارس آنا ارائه دهنده کلیه خدمات آرایشی و پیرایشی به همراه کادر پرسنلی مجرب و آموزش دیده , با ارائه تمام سرویس ها و رعایت نمودن اصول سلامت و بهداشت فردی و عمومی می باشد.

سالن عروس و زیبایی پارس آنا , آرایشگاه عروس ممتاز در منطقه سعادت آباد می باشد و از برترین های آرایش عروس غرب تهران نیز هست.